Zo maak je een goed bedrijfsprofiel

Yes, je account is aangemaakt. Nu is het tijd om een zo’n aantrekkelijk mogelijk profiel te maken. In je bedrijfsprofiel vertel wat je voor bedrijf je bent en waarin je gespecialiseerd bent. Hoe beter jouw bedrijfsprofiel geschreven is, hoe meer kans op reacties van de beste flexwerkers. We hebben onderzocht waar flexwerkers op letten bij het plaatsen van een reactie.

Met deze tips staat je bedrijfsprofiel als een huis en val je op bij onze flexwerkers.

1. Schrijf ‘m kort en krachtig

Flexwerkers willen weten bij wat voor bedrijf ze mogelijk gaan werken. Zorg dat je ze pakt met jouw bedrijfsprofiel in ongeveer 400 tekens. Benoem wat relevant is voor iemand die mogelijk bij je komt werken en gebruik zo min mogelijk jargon.

2. Begin concreet

Zorg dat je alle belangrijke informatie eerst deelt. Bijvoorbeeld ‘Peters Logistiek is een lokale bezorgservice in Rotterdam’. Flexwerkers kunnen dan sneller bepalen of jouw shifts bij hun passen.

3. Eindig met je missie

Onze flexwerkers willen niet alleen weten wat de organisatie doet, maar ook waar het merk voor staat. Dat kan zijn welke oplossing het biedt of welke missie de organisatie heeft.

Een goed voorbeeld is van een van onze opdrachtgevers Jumbo;
Jumbo is een supermarktketen met meerdere vestigingen in heel Nederland. In ons distributiecentrum werken dagelijks meer dan 1.000 personen om onze winkels te bevoorraden. Werken bij Jumbo is meer dan zomaar een baan. Je wordt onderdeel van een bijzondere familie van mensen die samen willen ondernemen. We willen de beste zijn en er alles aan doen om van onze klanten echte fans te maken.

Kom je er niet uit of kan je hulp gebruiken? Neem dan contact op met onze supportafdeling via de chat op de website of via info@youbahn.nl.